Gemini Generated Image Onjvunonjvunonjv

Zondag 14 juni is het zover: Oranje trapt af tegen Japan en we gaan er een gigantisch feest van maken! Kom gezellig samen met je vrienden de wedstrijd live kijken in de kantine bij v.v.acht.

 

We trappen af om 22:00 uur, maar de tap loopt natuurlijk al eerder, en wij hebben de perfecte opstelling voor je klaarstaan bij de bar: een tactische variant met biertjes voor € 1,25 en kannetjes voor € 7,-.

 

Zien we je dan? Trek je meest foute oranje shirt uit de kast en laten we er samen een topavond van maken! ⚽🍻